fredag 30 december 2011

SummaSummaRum


Kommer ni ihåg alla de andra två gångerna jag gjort detta kanske. Hela två gånger minsann har det skett earlier. Läs HÄR och HÄR " "Detta år 2011 -What Happend" funderade jag häromkvällen då jag råkade hamna framför rapports årskrönika och då osökt kom in på mitt eget liv.

I Januari var det ganska lugnt. Händerna spökade (läs här)och jag höll mycket på med min egenhändinga satanaperkeläkrämbehandling. Jag började med nagellack för att dölja den oerhörda ovackra nageln jag gett mig själv och som jag tålmodigt väntade på skulle växa ut, i månader (Läs Här) Jag gjorde mig redo för min 22års resa och introducerade min vikarie för er (Läs Här).

I Februari for jag då äntligen iväg till BongoBongoLand (Läs Här) Och Kollegan tog över (Läs Här) denna The NutHOUSE Blogg under en två veckors period. Sen hände inte så mycket mer den månaden- Jo denna HÄRa karl frestade på mitt tålamod. Och den HÄR med.


I Mars
var det träningen (Läs Här) som satte igång ordentligt. 5 gånger i veckan går jag nu. (Om jag inte är lat och ledig).

I April Insåg jag att jag inte berättat något om karlarna (Läs Här) men det hade sina randiga och rutiga skäl. Jag firade min TvåÅrsdag som rökfri (Läs Här)

Även Maj var menlös. Jag gjorde ett tappert försök att ge mig in i fecebookandet (Läs Här) som jag finner så makalöst trist men upptäckte att folk även där ville Lägga ner mig so to speak, och tappade då sugen ännu mer eftersom jag också bara får mina fördomar bekräftade om de flesta människorna.

I Juni, juli och Augusti var det sommmar lunken som inföll sig och jag hade det gött, men allra mest så irriterade jag mig på den där släktingen (Läs Här) som jag har som går på olagliga saker och som jag, ihop med två andra personer i min familj, en vacker dag kommer att sänka. Och jag var fortfarande trött på dejtande (Läs Här).

I September började jag träffa ett gammalt ex igen (läs här) vilket var av den enkla anledningen att jag inte orkade med nya karlar men tänkte att en gammal kan ju inte göra skada. Och största delen av september gick åt till att vara pangförkyld hela tiden (Läs Här)

I Oktober gjorde jag ett försök med FetDieten (Läs Här)och höll den i nästan 1 månad innan jag ruttnade på planerandet och lagandet av mat. Och att behöva kånka med sig mat.

I November
började jag fumla mer än vanligt och ha sönder prylar mer än vanligt Läs Här och Här och HÄR.

Jag tröttnade (igen) på ExKexet som bara försvann (igen) och reggade mig på den sajt(igen) men tappade snabbt sugen Läs Här eftersom jag utstrålar någonting även på bilderna som gör att män vill antagligen ha mig som Mama eller som en Gudinna. För att inte tala om de som vill göra snuskiga saker med mig på direkten utan att ha bytt ett endaste ord med mig.

"Jävla Idioter"... mumlade jag. "Kan Ni Inte Läsa Ordentligt".. är vad jag sagt ibland då jag fått nog av alla tokbrev.

Under hela året har jag även åkt fram och tillbaka till sjukhus då jag har haft sjuk anhörig men väljer detta inlägg som representant för alla dessa resorna (Läs HÄr)

Och på Själva The NutHouse har jag skakat om lite granna och varit någon jävla barometer för vad som är Rätt och vad som är Fel, precis som vanligt. Men jag har haft det lugnare än på länge med Jakten PÅ LillPatton. Läs HÄR och Läs Här

MäHät är lika mesig som vanligt, en del medarbetare har visat sig vara ena riktiga bajsslickare med rejäl svag ryggrad (vilket jag vetat hela tiden men det är så sorgligt att stå bredvid och se på hur någon gör inte så kloka val som kommer att leda till att b la Jag LillPatton tappar all respekt för denna person). Det hela slutade med att LillPatton tappade Ork Och StyrFart och undrar om det är värt det (Läs Här)

December började med att jag blev pangförkyld IGEN (Läs Här) och jag medicinerade mot detta för att slippa 5 veckors förkylningen som i augusti/september. Sen blev det Jul och jag blev ledig. Nu är vi på den 30 december och precis som jag sade i början var detta ett meningslöst år rent innehållsmässigt. Jag tog verkligen KarlLedigt som jag sade jag skulle, det märker jag nu då jag suttit och läst igenom.

Vad jag undanhållit er är en karl, en dejt jag gick på i början av december och hade lite kontakt med fram tills runt lucia, en dejt som som SkåneTiffany anordnade via långt nerifrån, men det föll på att större självömkande karl har jag inte mött någonsin. OJ vad han tog allt personligt och tyckte synd om sig själv då jag av olika skäl inte kunde det han ville. Och JaJustDet- höll på att glömma den hära snubben LÄS Här

Av respekt för min älskade SkåneTiffany har jag inte skrivit om den Pajasen som SkåneTiffany anordnade, men nu kan vi säga att det hela är över. Det är bland annat det som SkåneTiffany och jag garvat läppen av oss om- han den karlns beteende. "Vilken JätteBebis" kan man väl säga är min dom. SkåneTiffany, som är en vänlig människa är mer fin i munnen.

Alltsom allt en menlöst år. 2012 ska väl då bli året som jag kanske orkar upp på hästen igen. The KarlHästen alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar