lördag 29 december 2012

SummaSummaRum-ÅrsKrönika Enligt Tradition



Som brukligt de senaste (tror jag) Tre Åren. Detta kommer dock en dag tidigare än brukligt (brukar publicera den 30 december):

Januari:
Jag började året med att besluta mig för att Flytta (Läs HÄR) och Drabbades tyvärr fortfarande av dessa ynkliga män och deras förkärlek för suputer och våldsmän (läs HÄR)och satte igång ordentligt med Träningen )Läs HÄR) och packade ner mitt gamla hem (LÄs HÄR)

Februari:
Höll på i nya våningen (Läs HÄR)med fin hjälp av Kollegan (Läs HÄr) Var på Kurs (LÄs Här)förberedde för inflyttningen (läs Här) och flyttade In (läs HÄR)

Mars:
Boade in mig och Tränade (läs HÄR)Skaffade nya möbler (Läs HÄR) och HÄR) eftersom jag kastade nästan allt från min gamla våning.
Som tur är har jag mycket händiga kamrater varav Kollegan var hygglig och tillbringade mycet tid hos med att skruva ihop detta mitt nya hem (läs HÄR)
Fick tillbringa tid på sjukhus igen (läs HÄR) Rännde lite på krogen (Läs HÄR) och retade mig på Idioter på jobbet (Läs HÄR)

April:
Grillade ute redan den 6 e april hemma hos min gode vän MannenMedMusikMaskinen (läs HÄR)
Min vattenallergi (som kommer som ett brev på posten varje kalla vinter och ställer till det för mina händer) verkade sätta sig på fötterna (Läs HÄR)

Plågades av Fanskapet (Läs Här) och HÄR och smörjde in mig (LÄs HÄR)

Tekniskt Ansvarig ordnade med ny teknik och ljus (Läs Här) och HÄR och HÄR

Fick ordentligt nog av Fanskapet som eskalerat i sin stalkning (Läs Här) och inser att jag och Ernst Billgren har saker gemensamt (Läs HÄR)och icket att förglömma- så tränade jag (Läs HäR)
och Hyllade min RökFrihet (Läs HÄR)

Maj:
Hade Kul på Jobbet åt MäHäts Och Läckerbitens Skyddande av Idioter som synades LIllPatton (Läs HÄR)
Började drabbas av lite BloggTorka av och till (LÄs HÄR)Beslutet att spara ut håret (Läs HÄR)

Juni:
En kollega började spåra lätt ordentligt (Läs HäR) har faktiskt borträknat alla de jävla Idioter, Fyllon, PSykfall och Stolpskott riktigt kul på jobbet som oftast(Läs HÄr)
och fortsatte träningen (Läs Här)medans kollegan fortsatte spåra (Läs HÄr)

Juli:
Tillbringades i Spenaten (Läs Här)Och så stack vi till Norge jag och MannenMedMusikMaaskinen (Läs Här)

Augusti:
Hemma i stan igen och jobbar, tränar (LÄs Här)
Är en mästare på att se He/Shes (Läs Här)Satte igång med TokDejtingen (Läs Här)

September:
Drabbades av årets första förkylning (Läs Här) Tog Pulsen på TokSossen (Läs Här)fick börja smörja in mig igen (Läs Här)Var hos Tandläkaren (Läs Här)Träffade en hel del karlar ohch några lite mer och oftare än andra under hösten men nämnde inte detta så mycket mer än så här (Läs Här)

Oktober:
Hittade äntligen fina lampor (Läs Här) som Kollegan var hygglig och skruvade ihop och satte upp (Läs Här) Summerade lite igen (Läs HÄR) Och Insåg att det var för jävla synd om mig (Läs Här)Delger mitt knep till att slippa oönskade samtal (Läs Här)

November:
Hade mycket bloggtorka (Läs Här)men skötte träningen ypperligt (Läs Här)och dejtade (Läs Här)Och Hade skoj på Jobbet (Läs Här)Och satte själv upp min första julstjärna (Läs Här)

December:
Var barnsligt glad över snön (Läs Här)Gick på Skansen (Läs Här)fick smörja händerna utav bara helsefyr (Läs Här)Tränar (Läs Här)Gick på Julledigt (Läs Här)

Ett ganska skönt men händelsefattigt år kan man väl säga.
Nästa år är mycket välkommet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar